Reklamační protokol

Pokud chcete urychlit vyplnění protokolu, použijte on-line formulář

Reklamační protokol:

dokument ke stažení (PDF)

Reklamační řád:

dokument ke stažení (PDF)


POSTUP PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE

Vážení zákazníci, v případě, že budete nuceni použít formulář výše, předem se omlouváme za problémy, které Vám tímto vznikly.

  1. Vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej on-line, faxem, poštou nebo e-mailem.
  2. Nejpozději do 3 dnů Vám potvrdíme na Vámi uvedený e-mail, že jsme reklamaci obdrželi a zároveň sdělíme přidělené ERČ (reklamační číslo).
  3. Zašlete nám nazpět vadné zboží včetně kopie dodacího listu, na který napište přidělené ERČ.
  4. Správné zboží zašleme v co nejkratším termínu.
  5. Dobropis Vám vystavíme ihned po obdržení vadného zboží.